مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 13:452018-04-20اقتصادي

دارندگان ارز بخوانند!


اولتیماتوم بانک مرکزی برای دریافت ارزهای مازاد 10 هزار یورویی در دست افراد به پایان رسیده و البته گزارشی مبنی بر اینکه چه میزان از این ارزها دریافت شده و چه میزان نگهداری شده وجود ندارد، - حالا باید دید بانک مرکزی چه ساز و کاری را برای دریافت ارزهای مازاد به کار خواهد برد و یا چه برخوردی با خاطیان انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، التهاب در بازار ارز که از اواخر سال قبل تا روز 21 فروردین ماه امسال ادامه داشت و قیمت دلار از محدوده 3800 تومان تا حدود 6000 تومان نیز رسید تاثیرات منفی را در اقتصاد ایران ایجاد کرد که حتی تک نرخی شدن نرخ ارز و تعیین رقم 4200 تومان برای دلار نیز نتوانسته به طور کامل جلوی آنها را بگیرد.

در این بین بانک مرکزی نسبت به نگهداری بیش از 10 هزار یورو تا پایان فروردین هشدار داده و اعلام کرده بود که اگر مازاد بر این به فروش نرسیده و یا سپرده گذاری ارزی نشود، در صورت کشف با دارنده طبق قانون برخورد می شود.

این مهلت تمام شد ولی مشخص نیست قرار است با چه سازوکاری ارز دارندگان بیش از 10 هزار یورو شناسایی و با آنها برخورد شود.

" بر این اساس از فردا (شنبه) همزمان با اول اردیبهشت ماه مهلت تعیین شده بانک مرکزی برای واگذاری ارز مازاد بر 10 هزار یور و یا سپرده گذاری آن در بانک ها به پایان می رسد و اگر دارنده نسبت به این موضوع اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارندگان ارز بخوانند!

دارندگان ارز بخوانند!