مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 12:262018-04-20اقتصادي

چای وارداتی 15 درصد گران شد


رییس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان از افزایش قیمت 15 درصدی چای وارداتی خبر داد و گفت: همچنین قیمت رب نیز 10 درصد افزایش یافته است.

- جلیل علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بازار طی روزهای گذشته در زنجان، وضعیت آرامی را سپری کرده است، اما با این حال برخی از قیمت ها روند رو به رشدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته برخی از لوازم کنسروی افزایش قیمت داشته است، گفت: بر همین اساس چای وارداتی 15 درصد افزایش قیمت داشته است.

رییس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان گفت: بر این اساس دو برند از چای های وارداتی از 23 هزار تومان به 28 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

علی محمدی با اشاره به اینکه محصولاتی همچون رب و ماء الشعیر نیز افزایش 10 درصدی داشته است، تصریح کرد: همچنین برخی از محصولات کنسروی دیگر نیز افزایش قیمت 10 درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه برخی از محصولات نیز به لحاظ اینکه تولید جدید است، قیمت جدید و قدیم دارد، گفت: برای مثال حلوا شکری قیمت جدید و قدیم دارد.

رییس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان تصریح کرد: با این حال برای یک سری از کالاهای اساسی از جمله شوینده ها، روغن، مایع دستشویی، گندم و نان دولت اجازه افزایش قیمت نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چای وارداتی 15 درصد گران شد

چای وارداتی 15 درصد گران شد