مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 11:502018-04-20پزشكي

آغاز عملیات سمپاشی رایگان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از آغاز عملیات سمپاشی رایگان در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

- مجید همتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مجموعه دامپزشکی در برنامه دارد تا قبل از پایان فصل بهار تمام روستاهایی که در جریان زلزله دچار آسیب شده اند را حداقل یکبار سمپاشی کند.

همتی اضافه کرد: برای مبارزه با ناقلین بیماری و جهت پیشگیری از بروز بیماری های خطرناکی مثل تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، پنج هزار لیتر سم ضد انگل در استان تدارک دیده شده است.

به گفته رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در حال حاضر جایگاه های دامی 27 روستا و بدن 15 هزار و 365 راس دام سبک و 875 راس دام سنگین در مناطق زلزله زده استان سمپاشی شده است.

همتی سپس با اشاره به انجام هماهنگی های انجام شده با فرمانداران و بخشداران این شهرستان ها به منظور همکاری با کارشناسان دامپزشکی، افزود: دهیاران و شوراهای روستاها هم مجاب شده اند همکاری لازم را در خصوص انجام سمپاشی داشته باشند.

وی از دامداران استان خواست با اکیپ های دامپزشکی در انجام سم پاشی همکاری کنند.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه سپس با بیان این که فصل بهار به دلیل گرم شدن هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات سمپاشی رایگان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

آغاز عملیات سمپاشی رایگان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه