مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 11:312018-04-20اقتصادي

رشد 60 درصدی گیشه فیلشاه در هفته پنجم


انیمیشن سینمایی فیلشاه که در هفته چهارم اکران نوروزی نیم میلیارد تومان فروش داشته، در هفته پنجم رشد 60 درصدی را در گیشه تجربه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس"، درحالی که انیمیشن سینمایی فیلشاه در هفته چهارم اکران نوروزی فروشی 515 میلیون تومانی داشته است، این فیلم در پنجمین هفته اکرانش بیش از 817 میلیون تومان فروخته تا با رشد تقریباً 60 درصدی در گیشه خود همراه باشد.

آغاز اکران های دانش آموزی و استقبال کودکان همراه با خانواده ها از انیمیشن سینمایی فیلشاه در هفته های اخیر سبب شده تا شاهد رشد فروش هفتگی این انیمیشن حتی پس از تعطیلات نوروزی باشیم.

از سوی دیگر، با اعلام فهرست فیلم های جدید در صف نمایش، شاهد حضور هیچ فیلم کودکی در سبد اکران دوم نوروزی نیستیم و این اتفاق می تواند به ادامه روند فروش فیلشاه به عنوان تنها نماینده سینمای کودک کمک کند.

انیمیشن سینمایی فیلشاه تازه ترین محصول گروه هنر پویا ، به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری در حالی پنجمین هفته اکرانش را سپری کرد که مجموع فروش آن تاکنون به مرز 3 میلیارد تومان رسیده است.

ساخته قبلی این گروه یعنی شاهزاده روم با موضوع داستان زندگی مادر امام عصر (عج)، در اکران سال 94 موفق شد با مجموع فروش 5 میلیارد تومان به پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 60 درصدی گیشه فیلشاه در هفته پنجم

رشد 60 درصدی گیشه فیلشاه در هفته پنجم