مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 11:302018-04-20سياسي

مشهد پایتخت گفت وگو و تبادل دیدگاه ها شود


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد گفت: مشهد باید پایتخت گفت وگو، کرسی آزاد اندیشی و تبادل دیدگاه های مختلف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان اصولی امروز 30 فروردین ماه در دومین سمینار زیارت نوروزی که در پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی استان برگزار شد، با تاکید بر این که باید سیره امام رضا(ع) را بشناسیم و بشناسانیم، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در سیره امام رضا(ع) گفت وگوها و مناظرات ایشان است که ما با استفاده از این مزیت می توانیم بسیاری از مسائل فرهنگی را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید ابتدا مزیت ذاتی شهر مشهد را بشناسیم و بر مبنای آن مزیت ذاتی برنامه های خود را تنظیم کنیم.

در گذشته الگوبرداری هایی صورت گرفت که منطبق با مناسبات فرهنگی و هویتی مشهد نبود و شهرهایی مانند دبی به عنوان یکی از الگوهای ساخت و ساز مورد توجه قرار گرفتند.

اصولی با بیان این که در حال حاضر در مدیریت شهری مطالعاتی را در خصوص مزیت شهری انجام می دهیم، تصریح کرد: باید ذکر کرد که وجود بارگاه منور رضوی مهم ترین مزیتی است که مشهد در طول تاریخ داشته است و این مزیت محور توسعه مشهد بوده و هست.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر این که باید خاطره خوبی را در ذهن مسافران از مشهد به یادگار بگذاریم، افزود: هرساله خیل عظیمی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد پایتخت گفت وگو و تبادل دیدگاه ها شود

مشهد پایتخت گفت وگو و تبادل دیدگاه ها شود