مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 10:162018-04-20پزشكي

تجمع تعدادی از کارشناسان علوم آزمایشگاهی مقابل سازمان نظام پزشکی


جمعی از کارشناسان حوزه علوم آزمایشگاهی در اعتراض به نداشتن شماره نظام پزشکی، اجرایی نبودن قانون مشاغل سخت، عدم ورود منطقی به بحث تحصیلات تکمیلی و متعادل نشدن حقوق دریافتی، - دیروز در مقابل سازمان نظام پزشکی تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "، روز گذشته تعدادی از کارشناسان و کاردانان حوزه علوم آزمایشگاهی در مقابل سازمان نظام پزشکی تجمع کردند و خواستار رفع مشکلاتشان از جانب سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت شدند.

آقایی که در جمع معترضان قرار داشت، گفت: من به نمایندگی از یک جامعه 30 هزار نفری کاردان و کارشناس علوم آزمایشگاهی برای رفع مشکلاتمان در این جمع حضور یافتم اما تاکنون هیچ نهاد و ارگانی پاسخگو نبوده اند در حالی که امروز بازوی قدرتمند تشخیص بیماری ها آزمایشگاه ها هستند.

وی گفت: نداشتن شماره نظام پزشکی برای هر کاردان و کارشناس علوم آزمایشگاهی بالینی حق مسلم و قانونی بوده که ارائه نمی شود و ما نسبت به این مسئله معترض هستیم.

خانم دیگری که نیز در این تجمع حضور دارد به خبرنگار بهداشت و درمان "، گفت: قانون مشاغل سخت و زیان آور برای علوم آزمایشگاهیان که با نمونه های آلوده و مواد سرطانی دست و پنجه نرم می کنند و در معرض ابتلا به انواع بیماری های ویروسی و باکتریایی هستند اجرا نمی شود و از طرفی اجازه ورود به فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع تعدادی از کارشناسان علوم آزمایشگاهی مقابل سازمان نظام پزشکی

تجمع تعدادی از کارشناسان علوم آزمایشگاهی مقابل سازمان نظام پزشکی