مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 09:552018-04-20اقتصادي

آخرین وضعیت ساخت کریدور شماره 1 راهی کشور


کریدور شماره یک راهی کشور که سواحل جنوب را از طریق یک شبکه بزرگراهی به یکدیگر متصل می کند به نیمه راه خود رسیده و می تواند در آینده ای نه چندان دور به طور کامل زیر بار ترافیک رود.

- علی کدخدازاده – معاون ساخت راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور – در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی به منظور بهبود اوضاع زیرساختی راه ها در مناطق مختلف کشور 10 کریدور مختلف را طراحی کرده که کریدور شماره یک به اتصال سواحل جنوبی کشور مربوط می شود.

به گفته وی این مسیر که 1760 کیلومتر طول دارد از شلمچه در استان خوزستان آغاز شده و به بندر چابهار متصل می شود.

کدخدازاده با بیان این که در حال حاضر پیشرفت کل پروژه از 50 درصد عبور کرده، تاکید کرد: در حال حاضر بخشی از کار که در استان های مختلف قرار داشته زیربار ترافیک رفته و بخش های دیگر نیز برای نهایی شدن به گام های پایانی خود نزدیک می شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که منابع مالی لازم برای این پروژه تامین شود می توان انتظار داشت که کل این کریدور ظرف سه تا چهار سال آینده به بهره برداری نهایی برسد.

معاون ساخت راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور درباره ی اهمیت این پروژه نیز تصریح کرد: با توجه به این که بخش قابل توجهی از منابع اقتصادی ایران از بنادر حاشیه خلیج فارس و دریای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساخت کریدور شماره 1 راهی کشور

آخرین وضعیت ساخت کریدور شماره 1 راهی کشور