مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 09:152018-04-20سياسي

برپایی سومین کنفرانس ملی "فرهنگ؛ گردشگری و هویت شهری"


سومین کنفرانس ملی "فرهنگ؛ گردشگری و هویت شهری" در تاریخ 15 و 16 اردیبهشت ماه امسال با همکاری تعدادی از دانشگاه های دولتی در کرمان برگزار می شود.

- برپایی سومین کنفرانس ملی "فرهنگ؛ گردشگری و هویت شهری" سومین کنفرانس ملی "فرهنگ؛ گردشگری و هویت شهری" در تاریخ 15 و 16 اردیبهشت ماه امسال با همکاری تعدادی از دانشگاه های دولتی در کرمان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویکرد این همایش، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه‎ای، تعامل با دانشگاه ها و انجمن‎های بین‎المللی مرتبط و دعوت از صاحب‎نظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خودباوری علمی در سطح ملی، تمرکز بر مسائل و چالش‎های روز داخلی و خارجی در این حوزه با هدف هم‎افزایی دانش و انتشار یافته‎های نو و بدیع در زمینه‎های مختلف معماری و شهرسازی، مدیریت توریسم وگردشگری، مردم شناسی و انسان شناسی تصویری برگزار می شود.

"فراهم کردن محیطی مناسب جهت عرضه آخرین دستاوردهای اساتید، پژوهشگران و دانشجویان در حوزه توریسم"، "آینده پژوهی، بررسی چالش ها و کمک به توسعه آتی این علم با بهره گیری از نظرات اندیشمندان این حوزه و حوزه های مرتبط"، "ایجاد حس سرزندگی و انگیزه مشارکت در امور علمی توسط دانشجویان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی سومین کنفرانس ملی "فرهنگ؛ گردشگری و هویت شهری"

برپایی سومین کنفرانس ملی "فرهنگ؛ گردشگری و هویت شهری"