مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 01:562018-04-19بين الملل

انتخاب های گسترده ایران در برجام و بیرون از برجام در واکنش به خروج آمریکا


وزیر خارجه درباره اولین واکنش ایران به خروج آمریکا از برجام گفت: ایران بر اساس منافعش عمل می کند و در برجام و بیرون از برجام انتخاب های گسترده ای برای اقدام دارد و اقدام ما و واکنش جامعه بین المللی برای آمریکایی ها بسیار ناخوشایند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پس از ورود به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس عالی رتبه صلح پایدار و همچنین سخنرانی در شورای روابط خارجی آمریکا در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که اگر آمریکا از برجام خارج شود اولین واکنش ایران چه خواهد بود؟ تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران حتما براساس منافعش عمل می کند، ایران در برجام و بیرون از برجام انتخاب های گسترده ای برای اقدام دارد و حتما اقدامی که ایران خواهد کرد و واکنشی که جامعه بین المللی به حرکت آمریکا خواهد داشت، برای آمریکایی ها بسیار ناخوشایند است.

ظریف درباره سفرش به نیویورک هم گفت: برای شرکت در اجلاس ویژه ای که رییس مجمع عمومی برای بحث درباره صلح پایدار در نیویورک ترتیب داده به نیویورک آمدم.

وی افزود: این اجلاس فرصتی فراهم می کند که دیدگاه های جمهوری اسلامی به ویژه درباره پیشنهادهایی که برای ایجاد گفت وگو و امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس و در همسایگی مطرح کردیم و ایده منطقه قوی که دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب های گسترده ایران در برجام و بیرون از برجام در واکنش به خروج آمریکا

انتخاب های گسترده ایران در برجام و بیرون از برجام در واکنش به خروج آمریکا