مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 23:062018-04-19بين الملل

اولین واکنش امارات به گزارش های «فارس» و «امارات لیکس»روزنامه الاخبار


یک وزیر اماراتی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای «بین الملل فارس» و «اسناد اماراتی» فاش شده توسط روزنامه الاخبار لبنان، درباره نقش مخرب کشورش در تحولات منطقه و بحران های آن واکنش نشان داد.

- اولین واکنش امارات به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای فارس و امارات لیکس روزنامه الاخبار یک وزیر اماراتی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای بین الملل فارس و اسناد اماراتی فاش شده توسط روزنامه الاخبار لبنان، درباره نقش مخرب کشورش در تحولات منطقه و بحران های آن واکنش نشان داد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طی یک سال اخیر، گزارش های متعددی در رسانه ها در خصوص نقش مخرب امارات در غرب آسیا و شمال آفریقا منتشر شده است که در این بین رسانه هایی از ایران، لبنان، قطر و یمن بیش از دیگران به این موضوع پرداخته اند.

  در جدیدترین مورد، بین الملل فارس در اسفندماه گذشته مجموعه گزارشی تحت عنوان ابوظبی؛ امارت بحران ساز ().

  روزنامه الاخبار نیز در هفته ای که گذشت، مجموعه ای از تلگراف های سفارتخانه های امارات و اردن در بیروت را فاش کرده که نشان دهنده میزان نقش مخرب امارات در مسائل مرتبط با لبنان، عربستان، یمن و دیگر مناطق است.

  از جمله این موارد، تلاش امارات برای فروپاشی عربستان از داخل، نقش مخرب ابوظبی در استعفای اجباری نخست وزیر لبنان در اواخر سال گذشته و روایت برخی واقعیت های موجود در لبنان از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکنش امارات به گزارش های «فارس» و «امارات لیکس»روزنامه الاخبار

اولین واکنش امارات به گزارش های «فارس» و «امارات لیکس»روزنامه الاخبار