مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 22:212018-04-19سياسي

نماینده مردم همدان در مجلس: همدان نقطه طلایی کریدور شمال به جنوب کشور می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: همدان از طریق راه آهن زنجان- تبریز نقطه طلایی کریدور شمال به جنوب کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در آیین افتتاح مرکز قلب بیمارستان بوعلی اظهار کرد: علاقه مندیم همه کمک کنیم مطابق با شأن همدان یک بیمارستان بزرگ زنان در این استان راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه مدیری که قد و اندازه اش به اندازه وسعت همدان نباشد را مدیر موفقی نمی دانم، افزود: همدان باید در حوزه بهداشت و درمان، حوزه دانشگاهی و همه زمینه ها در سطح کشور نقش آفرینی کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: من در مورد بیمارستان بوعلی اعتقاد دارم باید توسعه در حد یک بیمارستان 10 طبقه مدرن را در دستور کار بیاوریم که این بیمارستان در چند دهه گذشته خدمت بسیار خوبی به مردم همدان و منطقه کرده است.

حاجی بابایی عنوان کرد: علاقه من این است که اگر چهار نفر در این مرکز قلب جراحی شدند سه نفر از خارج استان باشد که نقش آفرینی منطقه ای همدان محقق شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان این که امسال موفق شدیم در بودجه 97 برقی و سریع السیر شدن راه آهن همدان- تهران را قانون کنیم، گفت: اگر خوب برنامه ریزی کنیم طی دو سه سال آینده کار به ثمر می نشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم همدان در مجلس: همدان نقطه طلایی کریدور شمال به جنوب کشور می شود

نماینده مردم همدان در مجلس: همدان نقطه طلایی کریدور شمال به جنوب کشور می شود