مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 18:462018-04-19سياسي

اختصاص 32 هزار میلیارد ریال منابع برای حمایت از تولید داخلی


نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس گفت: در بودجه سال 97 برای حمایت از تولید داخلی 32 هزار میلیارد ریال منابع اختصاص دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از خوانسار، علی بختیار عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مجلس باید نظارت کند تا گام به گام قوانینی که ما در مجلس مصوب کردیم ارکان مختلف دولتی اجرا کنند.

وی افزود: قانون فصلالخطاب است و باید قوانین بودجه رعایت شود، دولت باید به قانونی که مجلس مصوب کرده پایبند باشد و هر جا تخلفی صورت گیرد برخورد جدی می شود.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس گفت: قوای مختلف و مسؤولان طبق برنامه ریزی هدفمند در منصب اداری اقدامات لازم را در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان در سال 97 انجام دهند.

وی با بیان اینکه امسال بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده است، افزود: رویکرد رهبر معظم انقلاب در این نام گذاری حمایت همه جانبه از کالای ایرانی است و باید تمام مردم تعصب داشته باشند که تا زمانی که کالای ایرانی وجود دارد به دنبال خرید کالای خارجی نباشند.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس گفت: امکان تولید تمام کالاهای مورد نیاز مردم در کارخانه های کشور وجود دارد، برخی مواقع در بخش های مختلف اداری و بین مردم اعتقاد به خرید کالای داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 32 هزار میلیارد ریال منابع برای حمایت از تولید داخلی

اختصاص 32 هزار میلیارد ریال منابع برای حمایت از تولید داخلی