مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 16:062018-04-19اقتصادي

استفاده از پیشرفته ترین متدهای آبیاری بارانی در پروژه اراضی پایاب سد خداآفرین


مدیرکل آب و خاک سازمان خواروبار جهانی فائو گفت: از پیشرفته ترین متدهای آبیاری بارانی در پروژه اراضی پایاب سد خداآفرین استفاده می شود و متخصصین ایرانی می توانند به بالاترین سطح عملکرد در این واحد دست پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، ادوارد منصور بعد از ظهر امروز به همراه هیئت عالی رتبه ای از سازمان خواروبار جهانی موسوم به فائو در حال بازدید از روند اجرای پروژه عظیم اراضی پایاب سد خدا آفرین، اظهار کرد: ما در زمینه ایجاد تشکل ها و نظام های بهره برداری، تجربیات و دانش جهانی خود را در اختیار مسؤولان ایرانی قرار خواهیم داد.

وی اضافه کرد: هدف ما از بازدید از پروژه های عظیم کمک به مسؤولان و دست اندرکاران بخش کشاورزی کشور ایران است تا بتوانیم با افزایش تولید محصولات کشاورزی باعث توسعه پایدار و امنیت غذایی شویم و به بشریت خدمت کنیم.

مدیرکل آب و خاک سازمان خواروبار جهانی فائو تصریح کرد: کارشناسان و مسؤولان آب و خاک سازمان فائو بنا به دعوت معاون وزارت جهاد کشاورزی در بخش آب و خاک به منظور بازدید از اقدامات اساسی جمهوری اسلامی در سه استان کشور در خصوص مدیریت بهینه از منابع آبی در ایران حضور یافته اند.

منصور بیان کرد: اردبیل اولین استان کشور ایران است که از آن بازدید کردیم و بسیار خوشحالیم از اینکه وزارت جهاد کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پیشرفته ترین متدهای آبیاری بارانی در پروژه اراضی پایاب سد خداآفرین

استفاده از پیشرفته ترین متدهای آبیاری بارانی در پروژه اراضی پایاب سد خداآفرین