مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 16:052018-04-19سياسي

مشکلات فارغ التحصیلان در حوزه های مهارتی


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مشکلات فارغ التحصیلان در حوزه های مهارتی گفت: متاسفانه امروز چیزی که در دانشگاه خوانده و آموزش داده می شود، - کمتر در فرآیند تولید و اشتغال به درد فارغ التحصیل می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان پاک سرشت در آیین افتتاح نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه ای خیرساز استان سمنان در شهمیرزاد با تجلیل از تلاش های خیرین شهمیرزادی از آن به عنوان یک کار ماندگار نام برد و با اشاره به مشکلات کشور در حوزه اشتغال و تولید اظهار کرد: دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهوری بر حل فقر و بیکاری از طریق آموزش های مهارتی تاکید دارند.

وی با اشاره به فراگیر شدن فعالیت سازمان های مردم نهاد در جهان افزود: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که دولت ها به تنهایی قادر به حل همه مشکلات نیستند و از این رو دولت ها به سمت سیاست گذاری و تعیین کردن افق ها و هموارسازی مسیرها رفتند و امور را به متخصصان و سازمان های مردم نهاد سپردند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت دوازدهم نیز بر ضرورت سپردن امور به مردم و سازمان های مردم نهاد تاکید دارد ادامه داد: سازمان های مردم نهاد و خیرین نیک اندیش در حوزه های مختلف و از جمله اشتغال و مهارت آموزی می توانند نقش مهمی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فارغ التحصیلان در حوزه های مهارتی

مشکلات فارغ التحصیلان در حوزه های مهارتی