مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 16:002018-04-19سياسي

تاکید بر حمایت از کالای ایرانی است نه کالای مونتاژ داخل


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری شعار سال را حمایت از کالای ایرانی قرار دادند و تاکید ایشان بر حمایت از کالای ایرانی است نه کالای خارجی که در داخل مونتاژ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اتاق بازرگانی قم، عنوان کرد: یکی از داشته ها و دارایی های کشور ما انرژی است و ما در مجموع نفت و گاز در رتبه اول بیشترین ذخایر انرژی دنیا قرار داریم و وضعیت برداشت و تصفیه گاز ما مطلوب است؛ دولت می تواند با ارائه گاز رایگان به مراکز تولید کالای ایرانی، از تولیدکنندگان حمایت کند.

وی افزود: در کشور تصور بر این است که مالیات بر ارزش افزوده از مصرف کننده دریافت می شود، در صورتی که مالیات بر ارزش افزوده بیشتر از تولیدکنندگان گرفته می شود؛ دولت می تواند با بخشودگی چند ساله مالیات عملکرد واحدهای تولید کالای ایرانی از کالای ایرانی حمایت کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار امسال را حمایت از کالای ایرانی قرار دادند و ایشان تاکید کردند که منظورشان حمایت از کالای ایرانی است نه کالای خارجی که در داخل مونتاژ می شود.

وی تصریح کرد: تولید کنندگان باید برای حقوق مصرف کنندگان احترام قائل شوند، اگر اعتقاد به حقوق مصرف کنندگان داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر حمایت از کالای ایرانی است نه کالای مونتاژ داخل

تاکید بر حمایت از کالای ایرانی است نه کالای مونتاژ داخل