مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 15:452018-04-19سياسي

تاخیر در واگذاری تفویض اختیارات به کرمان موجب بدبینی مردم به دولت خواهد شد


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت گفت: تاخیر در واگذاری تفویض اختیارات از سوی رییس جمهور به استان کرمان موجب بدبینی مردم به دولت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "شهباز حسن پور" پیش از ظهر امروز 30 فروردین ماه نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه امروز کرمان یکی از امنیت ترین استان های کشور محسوب می شود تصریح کرد: دلیل این افزایش امنیت حضور گسترده بخشی خصوصی و نیروهای انسانی بسیار فعال در استان کرمان است.

حسن پور با تاکید بر اینکه افتتاح 10 هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به استان کرمان، نتیجه زحمات بخش خصوصی، دولت و سیستم بانکی کشور بوده است تصریح کرد: مردم استان کرمان منتظر عملیاتی شدن وعده رییس جمهور مبنی بر واگذاری اختیارات به استان کرمان به صورت پایلوت است و تاخیر در واگذاری این تفویض اختیارات موجب بدبینی مردم به دولت خواهد شد.

وی ادامه داد: اختیارات هرچه سریعتر به استان کرمان واگذار شود، سبب خواهد شد بسیاری از مشکلات و سوالات بخش خصوصی در استان کرمان حل خواهد شد و باعث خواهد شد دولت بخشی از مشکلات را حل کند نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت تصریح کرد: رویکرد استان کرمان توجه ویژه به بخش خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در واگذاری تفویض اختیارات به کرمان موجب بدبینی مردم به دولت خواهد شد

تاخیر در واگذاری تفویض اختیارات به کرمان موجب بدبینی مردم به دولت خواهد شد