مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 15:402018-04-19فرهنگي

مرور 120 سال تاریخ سینمای ایران با 120 عکس


کاخ جشنواره جهانی فیلم فجر میزبان نمایشگاه یکصد و بیست عکس فیلم از یکصد و بیست کارگردان تاریخ سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سیف الله صمدیان مدیر رویدادهای ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره این بخش و برنامه هایی که برای آن در نظر گرفته شده است، گفت: ما بخشی برای نمایش فیلم های کلاسیک مرمت شده ایرانی داریم که در ادامه مرمت آثاری مثل گاو ، باد صبا و ناخدا خورشید که در دوره های قبلی اتفاق افتاد، امسال فیلم های کوتاهِ مستند یا ضامن آهو ساخته پرویز کیمیاوی و اربعین ساخته ناصر تقوایی و فیلم های بلند امیرکبیر ساخته علی حاتمی و بازمانده ساخته سیف الله داد مرمت شدند.

او با اشاره به ادامه همکاری جشنواره جهانی فیلم فجر با جشن تصویرسال، خبر داد: امسال نیز در ارتباط با تخصص گروه تصویر سال، دو نمایشگاه در حوزه هنرهای تجسمی تدارک دیده شده است.

صمدیان یادآور شد: در بخش نمایشگاهی رویدادهای ویژه در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر نمایشگاهی از عکس های عکاسی نشده فیلم های گاو ، باد صبا و در دوره سی و پنجم نمایشگاه عکس های عکاسی نشده فیلم ناخدا خورشید و نیز نمایشگاه عکس و پوستر بزرگداشت زنده یاد عباس کیارستمی همزمان با جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور 120 سال تاریخ سینمای ایران با 120 عکس

مرور 120 سال تاریخ سینمای ایران با 120 عکس