مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 15:302018-04-19سياسي

تدوین طرح جامع پسماند با مشاور خارجی/ حضور مافیا در فرایند تفکیک زباله


رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران، گفت: طرح جامع پسماند بزودی تدوین می شود و تلاش می کنیم کیفیت کمپوست تولیدی افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری در جریان بازدید اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا از مجتمع پردازش زباله آرادکوه، اظهار داشت: در این بازدید پروسه پردازش پسماند در مجتمع آرادکوه مورد بررسی قرار گرفت که اقدامات خوبی در حوزه مدیریت پسماند انجام می شد، اما نیاز به تکمیل و رفع برخی از مشکلات در این حوزه داریم.

وی ادامه داد: در زمینه پردازش به خاطر جداسازی انواع زباله های تر و خشک که در مبدا انجام نمی شود، مشکلاتی در مقصد در خصوص پروسه جداسازی وجود دارد.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه در حوزه امحای زباله و پسماند نیازمند همکاری سایر دستگاه ها از جمله هماهنگی بیشتر با سازمان حفاظت محیط زیست هستیم، گفت: اراضی که در اختیار مجتمع آرادکوه است، بخشی در تملک منابع طبیعی است و این باعث می شود سرمایه گذاران بخش خصوصی با اطمینان کافی در این بخش سرمایه گذاری نکنند.

همچنین سرمایه گذاران خارجی ضمانت کافی برای سرمایه گذاری در این حوزه ندارند.

صدراعظم نوری با اشاره به اینکه 27 پیمانکار پسماند خشک و 60 پیمانکار پسماند تر در سطح شهر تهران فعالیت می کنند، گفت: باید این پیمانکاران با هم تجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع پسماند با مشاور خارجی/ حضور مافیا در فرایند تفکیک زباله

تدوین طرح جامع پسماند با مشاور خارجی/ حضور مافیا در فرایند تفکیک زباله