مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 14:362018-04-19سياسي

در حوزه تبلیغات رسانه ای خلأ بزرگی داریم/ رسانه باید ابزاری برای خدمت به دین باشد


رسانه باید دینی شود تا بتواند از دین تبلیغ کند، متأسفانه در حوزه تبلیغات رسانه ای خلأ بزرگی داریم که باید کار مطالعاتی در این زمینه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از گرگان، حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم ظهر امروز در همایش ملی نقش رسانه های دیداری ـ شنیداری در تبیین دین اسلام که در سالن اجتماعات جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: رسانه باید دینی شود تا بتواند از دین تبلیغ کند، متأسفانه در حوزه تبلیغات رسانه ای خلأ بزرگی داریم که باید کار مطالعاتی در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دین و رسانه و ارتباط این دو باید بررسی شود، تصریح کرد: در حوزه تجربی، عملکردی و عینی با سه مؤلفه مواجه می شویم، نخستین مؤلفه این است که رسانه امکانات و فرصت هایی برای تبیین، ترویج و تشریح دین و دین دار کردن جامعه است و خطرات و آسیب هایی از طریق رسانه وارد می شود.

قائم مقام سازمان صدا و سیما متذکر شد: الزامات رسانه ای باید رعایت شود، چراکه می تواند سبب کاهش خطرات باشد و رسانه تماماً در اختیار دین قرار می گیرد.

موسوی مقدم بیان کرد: همچنان که سه دسته از نظریه ها در نسبت دین و رسانه به عنوان نظرات قالب مطرح است، عده ای بر این باور هستند که رابطه مستقیم و ضروری میان دین و رسانه وجود ندارد، به دلیل آنکه اساس و ذات رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه تبلیغات رسانه ای خلأ بزرگی داریم/ رسانه باید ابزاری برای خدمت به دین باشد

در حوزه تبلیغات رسانه ای خلأ بزرگی داریم/ رسانه باید ابزاری برای خدمت به دین باشد