مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 13:262018-04-19فناوري

قصرشیرین به ترانزیت فناوری خطوط ارتباطاتی عراق متصل می شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز قصرشیرین پاینده ترانزیت ارتباطات بین الملل است و در آینده به ترانزیت فناوری خطوط ارتباطاتی کشور عراق متصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد جواد آذری جهرمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح 1235 پروژه ارتباطی که به صورت هم زمان در شهرستان قصرشیرین از توابع استان کرمانشاه به بهره برداری رسید، اظهار داشت: عملکرد مجموعه مسؤولان حوزه ارتباط فناوری استان در توسعه ظرفیت های آی.

سی.

تی که در مقابل تبعات زلزله اخیر ایستادگی کرد، قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه با وقایع اخیر زلزله استان کرمانشاه باید از تهدیدهای ناشی از آن برای فرصت سازی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 750 کیلومتر فیبر نوری بین شهری در استان کرمانشاه مورد استفاده قرار گرفت که این موضوع دارای اهمیت است.

این مسوول ادامه داد: امروز قصرشیرین پاینده ترانزیت ارتباطات بین الملل است و در آینده به ترانزیت فناوری خطوط ارتباطاتی کشور عراق متصل می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای من لذت بخش است که امروز پوشش های ارتباطی در شهرستان قصرشیرین زیر پوشش نسل سوم قرار دارد، همچنین مناطق گردشگری خوبی در قصرشیرین وجود دارد و باید توسعه آن با استفاده از زیرساخت های ارتباطی بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصرشیرین به ترانزیت فناوری خطوط ارتباطاتی عراق متصل می شود

قصرشیرین به ترانزیت فناوری خطوط ارتباطاتی عراق متصل می شود