مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 12:502018-04-19سياسي

جلیلی: چرا غرب زمان حمله شیمیایی سردشت و حلبچه اقدامی نکرد؟


سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی چهارشنبه در دانشگاه آزاد مریوان حاضر شد و با دانشجویان و مردم این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تحولات اخیر منطقه تاکید کرد: امروز آمریکا به همراه برخی کشورهای اروپایی به بهانه مبارزه با سلاح شیمیایی به سوریه حمله می کند اما همین قدرت های غربی زمانی که کردستان توسط دیکتاتور عراق مورد حمله سلاح های شیمیایی قرار گرفت نه تنها سکوت کردند بلکه به آن کمک هم کردند.

وی افزود: اگر قدرت های غربی در ادعای خود صادق هستند چرا زمانی که سردشت و حلبچه و اقلیم کردستان مورد حمله شیمیایی صدام قرار گرفت و هزاران زن و بچه بی گناه توسط هواپیماهای فرانسه و با بمب های آمریکایی و آلمانی قتل عام شدند اقدامی نکردند و حتی شورای امنیت سازمان ملل یک قطعنامه هم صادر نکرد؟ جلیلی تاکید کرد: جالب اینجاست که وزیر دفاع آمریکا صراحتا می گوید چون در شبکه های اجتماعی ادعا شد در سوریه سلاح شیمیایی استفاده شده، به آنجا حمله کردیم.

حملات اخیر غربی ها به سوریه به بهانه دوما، تلاش برای جبران شکست هایشان در منطقه است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: دشمنان از همه امکانات برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند اما نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: چرا غرب زمان حمله شیمیایی سردشت و حلبچه اقدامی نکرد؟

جلیلی: چرا غرب زمان حمله شیمیایی سردشت و حلبچه اقدامی نکرد؟