مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 12:002018-04-19بين الملل

تقدیر از کمک های ایران برای غلبه ارتش عراق بر گروه تروریستی ناپاک داعش


وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در دومین روز از سفر به بغداد، با وزیر کشور عراق دیدار و پیرامون مسائل منطقه ای گفت وگو کردند.

- تقدیر از کمک های ایران برای غلبه ارتش عراق بر گروه تروریستی ناپاک داعش وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در دومین روز از سفر به بغداد، با وزیر کشور عراق دیدار و پیرامون مسائل منطقه ای گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با بیان اینکه اشتراکات فراوانی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بین دو کشور ایران و عراق وجود دارد، اظهار داشت: این اشتراکات موجب همبستگی و نزدیک تر شدن دو کشور شده است.

وی عزیمت حجم بالای هر ساله زوار عتبات عالیات از ایران اسلامی به سوی کشور عراق و بالعکس کثرت جمعیت عراق برای زیارت حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س ) در ایران را نمونه ای از این اشتراکات دینی و مذهبی عنوان کرد و افزود: جا دارد از میهمان نوازی ها و پشتیبانی های کشور عراق در این سفرهای معنوی به ویژه مراسم اربعین حسینی و عاشورا تشکر کنم.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بسیار خرسندم در شرایطی به کشور عراق سفر کردم که شر داعش از سر عراق برداشته شده است، تصریح کرد: کشور دوست و همسایه و برادرمان عراق روزهای پرفروغی را با شکست داعش طی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از کمک های ایران برای غلبه ارتش عراق بر گروه تروریستی ناپاک داعش

تقدیر از کمک های ایران برای غلبه ارتش عراق بر گروه تروریستی ناپاک داعش