مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 09:112018-04-19سياسي

هرگونه ارائه خدمات صرفا از طریق پیام رسان های داخلی انجام گیرد


دولت در بخشنامه ای دستگاه های دولتی، قوای سه گانه و نهاد های عمومی غیر دولتی را موظف کرد ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، هرگونه فعالیت و ارایه خدمات خود را از طریق پیام رسان های اجتماعی داخلی انجام دهند و بستر های لازم در این زمینه را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دولت در بخشنامه ای دستگاه های دولتی، قوای سه گانه و نهاد های عمومی غیر دولتی را موظف کرد که ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، هرگونه فعالیت و ارایه خدمات خود را از طریق پیام رسان های اجتماعی داخلی انجام دهند و بستر های لازم در این زمینه را فراهم کنند.

این بخشنامه خطاب به کلیه نهاد های قوای مجریه، مقننه و قضاییه، وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی شرکت های دولتی، استانداری ها، نهاد های عمومی غیردولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است به امضای اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری رسیده است.

این بخشنامه تاکید دارد که چنین اقدامی به منظور حمایت از پیام رسان های اجتماعی داخلی و ایجاد مزیت رقابتی صادر شده است.

متن این بخشنامه به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمبخشنامه به کلیه نهاد های قوای مجریه، مقننه و قضاییه، وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی شرکت های دولتی، استانداری ها، نهاد ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه ارائه خدمات صرفا از طریق پیام رسان های داخلی انجام گیرد

هرگونه ارائه خدمات صرفا از طریق پیام رسان های داخلی انجام گیرد