مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 08:452018-04-19اقتصادي

ایجاد اشتغال با پرداخت وام ممکن نیست


معاون توسعه و کارآفرینی وزارت کار اعتقاد دارد که برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها نیاز به مداخلات توسعه ای احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی منصوری اظهار کرد: در ایران 97 هزار آبادی و 43 هزار روستا وجود دارد که مداخلات توسعه ای در همه ی آن ها وجود ندارد؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه روستاها به شناسایی روستاهای کانونی اقدام کرده تا از این طریق روستاهای اطراف آن ها نیز پیشرفت کنند.

منصوری تاکید کرد: برای ایجاد اشتغال باید به ظرفیت های هر منطقه توجه شود؛ به طور مثال در استان فارس که دچار خشکسالی است، باید اشتغال غیروابسته به منابع طبیعی و آب در اولویت قرار بگیرد و بیشتر به گردشگری توجه شود.

وی افزود: باید در روستاها به سمت صنعت و خدمات رفت زیرا با توجه به وضعیت منابع آب، تولید کشاورزی زیاد موضوعیت ندارد و ما بیشتر به دنبال صنایع فرآوری و تکمیلی کشاورزی و بالا بردن بهره وری هستیم.

معاون توسعه و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در ارائه تسهیلات روستایی و فراگیر باید سرعت بیشتری داشته باشیم؛ تاکید رییس جمهوری بر لزوم معرفی تمام طرح های تایید شده متقاضیان به بانک های عامل تا تیرماه را یادآور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال با پرداخت وام ممکن نیست

ایجاد اشتغال با پرداخت وام ممکن نیست