مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 23:012018-04-18سياسي

33 سال پیش در چنین روزی تظاهرات علیه بدحجابی


در حالی که بیش از یک هفته از آغاز تظاهرات موتورسواران علیه بی حجابی و فساد اخلاقی می گذرد این تظاهرات طی 72 ساعت گذشته نیز ادامه یافت.

- تظاهرات علیه بدحجابی همچنان در تهران ادامه دارد.

  آیت الله خامنه ای: حزب الله باید خلوص، انصاف و عدل را در کنار حضور در صحنه حفظ کند آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تهران با حضور امت حزب الله و جمع کثیری از پرسنل نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به امامت آیت الله خامنه ای رییس جمهور کشورمان در دانشگاه تهران و خیابان های اطراف اقامه شد.

آیت الله خامنه ای در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با هشدار به فرصت طلبان و شایعه پراکنان گفت: ورشکستگان سیاسی و یک عده معلوم الحال از آزادی و فرصتی که انقلاب به آنها داده استفاده می کنند و شایعه پراکنی می کنند و جنگ و مسئولین را زیر سئوال می برند و در مورد مسائل اسلامی اظهار نظر ناشیانه می کنند و از اینها بیش از این انتظار نداریم.

امام جمعه تهران افزود: حتی یکی از این آقایان از محب جمهوری اسلامی استفاده کرده و در زمان دولت موقت در هیئت دولت می گفت این شعار مرگ بر آمریکا چیست که مردم می گویند.

رییس شورای عالی دفاع با هشدار به کسانی که خواهان صلح ذلت بار هستند گفت: ملت ما با ایثار جان و مال خود در راه جنگ اجازه نمی دهند که یک عده بیایند اینطور وسوسه آفرینی کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی تظاهرات علیه بدحجابی

33 سال پیش در چنین روزی تظاهرات علیه بدحجابی