مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 22:202018-04-18سياسي

"آب شور" جنگلی از نخل های بی سر در آبادان ایجاد کرده است


نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شوری بالای آب آبادان گفت: امروز آب شور در آبادان توان مردم را گرفته و جنگلی از نخل های بی سر در آبادان ایجاد کرده است.

- "آب شور" جنگلی از نخل های بی سر در آبادان ایجاد کرده است نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شوری بالای آب آبادان گفت: امروز آب شور در آبادان توان مردم را گرفته و جنگلی از نخل های بی سر در آبادان ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شرفی در آیین راه اندازی دریچه های اولین قفل کشتیرانی ایران در سد سلولی بالادست بهمنشیر که امروز (چهارشنبه 29 فروردین ماه ) در آبادان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به وزیر نیرو و هیات همراه، اظهار کرد: افتتاح این پروژه ملی که ان شاءالله نفع آن به سراسر استان خوزستان برسد را تبریک می گویم و از همراهی وزارت نیرو و مسئولان استان برای اجرای این پروژه تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: در هر صورت امروز نهادهای جمعیتی با شدت و ضعف درصدد برمی آیند که بتوانند منابع آبی خود را حبس و از آن استفاده بهینه کنند که این امر عموما یا با هدف توسعه کشاورزی و یا به منظور توسعه بخش صنعت توسط این نهادها انجام می شود.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز اگر ما شاهد پیدایش و رشد و ترقی صنعت منطقه خوزستان و آبادان هستیم به وجود همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"آب شور" جنگلی از نخل های بی سر در آبادان ایجاد کرده است

"آب شور" جنگلی از نخل های بی سر در آبادان ایجاد کرده است