مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 11:302018-04-18سياسي

توضیحات رشیدپور درباره ی روایت جعلی از سرپل ذهاب


رضا رشیدپور با پذیرش اینکه روایت اخیری که در برنامه «حالا خورشید» از سرپل ذهاب مطرح شده، جعلی بوده است، از بینندگان عذرخواهی و توضیحاتی را در این خصوص بیان کرد.

- رضا رشیدپور با پذیرش اینکه روایت اخیری که در برنامه حالا خورشید از سرپل ذهاب مطرح شده، جعلی بوده است، از بینندگان عذرخواهی و توضیحاتی را در این خصوص بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رشیدپور در بخش هایی از توضیحاتش گفته است: من شخصیت هیچکدام از هموطنانم را با جدل رسانه ای تاخت نمیزنم و به کسی اجازه نمیدهیم او را تخریب کند.

خبر خبرگزاری ها صحیح است.

از صمیم قلب از مخاطبان برنامه عذرخواهی می کنم.

در توضیحات تکمیلی رشیدپور اینگونه آمده است: در 24 ساعت گذشته برخی رسانه ها نوشتند "رشیدپور دروغ گفت" و "روایت جعلی رشیدپور از سرپل ذهاب"! مردم باید بدانند فلسفه دعوت از ایشان این بود که 5 روز بعد از زلزله برای شادی مردم سرپل ذهاب با امکانات اولیه ارایشگاه راه انداخته بود.

در بین گفتگو، بانوی محترم از نیازهایشان صحبت کردند و از نبود کانکس حرف زدند که حالا خورشید به رسم همیشگی گفت می تواند این نیاز را تامین کند.

در 24 ساعت گذشته گروهی که مشغول پیگیری برای ارسال کانکس بودند متوجه شدند که حرف های این بانوی محترم در آنتن زنده "خیلی دقیق" نبوده است و بحمدالله اوضاعشان رو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رشیدپور درباره ی روایت جعلی از سرپل ذهاب

توضیحات رشیدپور درباره ی روایت جعلی از سرپل ذهاب