مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 06:362018-04-18سياسي

تناقض گویی شوالیه های پوشالی!


ماجرای تطهیر چهره «عباس امیرانتظام» که پس از تصدی سمت سخنگویی دولت موقت، اسم رمز جاسوسی اش از میان اسناد لانه جاسوسی بدست آمد و به حبس ابد محکوم شد، - ماجرای تطهیر چهره عباس امیرانتظام که پس از تصدی سمت سخنگویی دولت موقت، اسم رمز جاسوسی اش از میان اسناد لانه جاسوسی بدست آمد و به حبس ابد محکوم شد، هر روز ابعاد بامزه تری به خود می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از تازه ترین ابعاد این ماجرای عبرت آموز، تلاش انقلابیون پشیمانی است که می خواهند در کنار تبرئه امیرانتظام، گذشته خود را انکار کنند!اسناد لانه جاسوسی حکایت از جاسوس بودن امیر انتظام داشت و او در محاکمه ای علنی و پخش شده از تلویزیون محکوم شد.

حالا و بعد از 4 دهه، از بین آن دانشجویان دو نفر (که بعد ها هر دو به جرائمی علیه امنیت ملی و همکاری با بیگانه محکوم و زندانی شدند) می کوشند با انکار نقش خود در محکومیت امیرانتظام، ادای دلسوزی هم دربیاورند!آنها تا آنجا در نقش خود فرو رفته اند که حتی اقدامات آشکارشان را هم که دهها شاهد و ناظر داشته انکار می کنند! امیرانتظام در کتاب خاطرات خود به روایت روزهای نخست بازداشت، دلایل بازداشت و شرح دادگاه هایش پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض گویی شوالیه های پوشالی!

تناقض گویی شوالیه های پوشالی!