مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 14:512018-04-17دانش

اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی عملیاتی می شود


دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی از عملیاتی شدن اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سه سطح ستادی، کلان مناطق و دانشگاه ها و سطح درون دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید حسن امامی دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی از ابلاغ سطح بندی اجرای برنامه های تحول و نوآوری آموزش پزشکی مبتنی بر استفاده از ظرفیت های دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: با توجه به گسترش جغرافیایی کلان مناطق آمایشی و در راستای توسعه ماموریت گرایی در دانشگاه های علوم پزشکی، اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سه سطح ستادی، کلان مناطق و دانشگاه ها و سطح درون دانشگاهی عملیاتی می شود.

وی افزود: در این راستا برنامه اقدام طی 7 ماهه گذشته با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی تدوین و در پایان سال 96 به دانشگاه ها ابلاغ شد.

قائم مقام رییس ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت با اشاره به الگوی سطح بندی اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی از هدفمند شدن آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی به سبب اجرای برنامه های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی خبر داد.

وی اظهار داشت با توجه به ظرفیت های بسیار زیاد دانشگاه های علوم پزشکی برای گسترش همه جانبه در بخش آموزش بحث کیفی سازی دانشگاه ها در دستور کار قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی عملیاتی می شود

اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی عملیاتی می شود