مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 13:202018-04-17اقتصادي

وزیر نیرو به دنبال تربیت مصرف کنندگان برق!


وزیر نیرو دولت دوازدهم که با نزدیک شدن به ایام تابستان و دوران اوج مصرف آب و برق، به روزهای سخت کاری خود نزدیک می شود از لزوم ورود "تربیت جدید" به حوزه مصرف برق برای جلوگیری از مشکلات اساسی صحبت کرده است.

- وزیر نیرو دولت دوازدهم که با نزدیک شدن به ایام تابستان و دوران اوج مصرف آب و برق، به روزهای سخت کاری خود نزدیک می شود از لزوم ورود "تربیت جدید" به حوزه مصرف برق برای جلوگیری از مشکلات اساسی صحبت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان که به روزهای سخت نخستین سال صدارتش بر وزارت نیرو نزدیک می شود با روزهای پیچیده ای روبرو خواهد شد، از یک سو کاهش قابل توجه ذخایر آبی کشور و بارندگی ها زمینه را برای بروز در چنین شرایطی و با نزدیک شدن به روزهای گرم سال، وزیر نیرو امروز دیداری با مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق کشور داشته و بخشی از سیاست های خود برای عبور از این دوران سخت را تبیین کرده است.

او با اشاره به این که "صرفه جویی زمانی معنا پیدا می کند که بدمصرفی وجود نداشته باشد"، گفته است که "در صورت اصلاح بدمصرفی موجود بخش انرژی می توان منابع جدیدی را تامین کرد تا این روند بتواند ما را از سرمایه گذاری برای تولید جدید بی نیاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو به دنبال تربیت مصرف کنندگان برق!

وزیر نیرو به دنبال تربیت مصرف کنندگان برق!