مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 13:062018-04-17بين الملل

مسکو: همه گزینه ها از جمله فروش اس-300 را برای دفاع از سوریه بررسی می کنیم


وزیر امور خارجه روسیه تصریح کرد که مسکو بعد از حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه، تمامی گزینه ها را برای دفاع از دمشق بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگو با شبکه انگلیسی بی.

بی.

سی در ارتباط با فروش سامانه های اس 300 به سوریه تصریح کرد که بعد از حمله غرب، مسکو تمامی گزینه ها برای دفاع از سوریه را مورد بررسی قرار می دهد.

پیشتر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که سامانه های دفاع هوایی روسیه که در سوریه مستقر شده بود، موفق به رهگیری 71 موشک از 103 موشکی شد که آمریکا، فرانسه و انگلیس روز 14 آوریل به خاک سوریه شلیک کردند.

وزیر خارجه روسیه در این خصوص تصریح کرد: چندین سال پیش تصمیم گرفتیم که به درخواست شرکای خود، سامانه های اس 300 را در اختیار سوریه قرار ندهیم، هم اکنون، بعد از این اقدام تهاجمی ظالمانه آمریکا، فرانسه و بریتانیای کبیر، تمامی گزینه ها برای تضمین امنیت کشور سوریه را بررسی می کنیم .

مصاحبه لاوروف با بی بی سی دو روز بعد از آن صورت گرفت که آمریکا، فرانسه و انگلیس حملات هوایی هماهنگی را با نسبت دادن حمله شیمیایی دوما در غوطه شرقی به دمشق، به برخی اهداف سوریه انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: همه گزینه ها از جمله فروش اس-300 را برای دفاع از سوریه بررسی می کنیم

مسکو: همه گزینه ها از جمله فروش اس-300 را برای دفاع از سوریه بررسی می کنیم