مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 12:452018-04-17ورزشي

سرودهای یکبار مصرف!


ترانه های رسمی ایران در جام های جهانی مورد استقبال قرار گرفته است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون نوشت: سال هاست که حضور تیم های ملی مختلف در رقابت های جهانی همراه با یک سرود رسمی است.

ترکیب موسیقی و ورزش علاوه بر آن که به ورزشکاران انگیزه می دهد، تماشاگران را نیز تهییج می کند تا به تشویق خود ادامه دهند.

به عنوان مثال در رقابت های لیگ جهانی والیبال، حامد محضرنیا خواننده ترانه رسمی ملی پوشان بود و ترانه منتشر شده از سوی او پیش و پس از بازی های والیبالیست های کشورمان از صدا و سیما پخش می شد.

این موضوع سال هاست در ورزش دنیا جریان دارد و در رقابت های مهمی مثل جام جهانی بیش از پیش مد نظر قرار می گیرد.

این بار و در آستانه رقابت های جام جهانی روسیه نیز جلساتی برگزار شد و خوانندگان سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان معرفی شدند.

اجرای یک قطعه موسیقی در بین دو نیمه رقابت های فوتبال که در ورزرشگاه اجرا می شود، یکی از بخش های جذاب هر بازی فوتبال است؛ هر چند که گاه ترانه های غیر رسمی از سوی هواداران بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد اما انتخاب خواننده ای که جذابیتی برای هواداران داشته باشد، به نظر دشوار می رسد.

در سال های اخیر، ایران برای انتخاب ترانه های رسمی همواره با مشکل مواجه بوده و هیچ گاه ترانه ای که به صورت رسمی منتشر شده مورد استقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرودهای یکبار مصرف!

سرودهای یکبار مصرف!