مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 12:352018-04-17سياسي

توضیح رییس دانشگاه تربیت مدرس درباره تخلیه خوابگاه های استیجاری


رییس دانشگاه تربیت مدرس در جلسه شورای دانشگاه که با حضور، معاونان و روسای دانشکده ها برگزار شد، در خصوص اعتراض برخی از دانشجویان به موضوع جابجایی خوابگاه ها توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمدی در این نشست به تجمعات اخیر برخی از دانشجویانی که مشمول جابجایی خوابگاهی بودند اشاره کرد و گفت: سیاست دانشگاه این است که خوابگاه ها از حالت استیجاری درآمده و تمرکز بر خوابگاه های تملیکی باشد و بتوانیم با تاسیس چند خوابگاه جدید، ظرفیت زیرساخت خوابگاهی را به حالت قابل قبولی برسانیم.

وی افزد: ما در حال توسعه ظرفیت های خوابگاهی هستیم تا با تخلیه خوابگاه های استیجاری که عمدتا در فواصل دورتری از دانشگاه اجاره داده شده بودند، مشکلات فرهنگی و رفاهی دانشجویان را به حداقل برسانیم.

امسال با اعلام قبلی به دانشجویان قرار بر این شد تا یکی از خوابگاه های استیجاری که دارای مشکلات زیرساختی بود تخلیه و تحویل شود تا دانشجویان بتوانند در خوابگاه های جدیدی ساکن شوند و از ظرفیت های خالی سایر خوابگاه ها استفاده کنند که متاسفانه برخی از افراد خاص در این خصوص مخالفت کردند تا همانند گذشته این رویه با آرامش و روش منطقی صورت نگیرد و مساله را دچار فراز و نشیب کردند و سعی کردند در جامعه دانشگاهی ایجاد تشنج کنند که قطعا این موضوع با گفتگو و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس دانشگاه تربیت مدرس درباره تخلیه خوابگاه های استیجاری

توضیح رییس دانشگاه تربیت مدرس درباره تخلیه خوابگاه های استیجاری