مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 11:462018-04-17اقتصادي

هم مرزی ایلام با کشور عراق این استان را بن بست خارج کرده است


معاون هماهنگی و توسعه اقتصادی استاندار ایلام گفت: هم مرزی ایلام با کشور عراق این استان را از بن بست خارج کرده است.

- هم مرزی ایلام با کشور عراق این استان را بن بست خارج کرده است معاون هماهنگی و توسعه اقتصادی استاندار ایلام گفت: هم مرزی ایلام با کشور عراق این استان را از بن بست خارج کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ایلام، ایوب درویشی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام اظهار داشت: اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام یک دستگاه فرابخشی است و نقش آن در توسعه استان مهم است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته قطار توسعه و پیشرفت استان ایلام سرعت گرفته است و مهم ترین اهداف، بازیابی مزیت ها و پنانسیل های جدید در استان ایلام است که انتظار می رود مدیران زمینه رشد و پیشرفت استان را فراهم سازند.

معاون هماهنگی و توسعه اقتصادی استاندار ایلام عنوان کرد: نقش اقتصاد در شرایط کنونی با توجه به نگاه معطوف دولت تدبیر و امید به ایلام می تواند ظرفیت های این استان را ارتقا دهد که این امر هم اکنون با کمک دستگاه های اجرایی در حال شکل گیری است.

درویشی افزود: نقش مدیران، سیاست گذاران در برنامه ریزی برای توسعه ایلام مهم است و اگر استفاده از ظرفیت های موجود در استان از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم مرزی ایلام با کشور عراق این استان را بن بست خارج کرده است

هم مرزی ایلام با کشور عراق این استان را بن بست خارج کرده است