مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 09:562018-04-17سياسي

آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) در منطقه 7 برای برگزاری نمایشگاه کتاب


شهردار منطقه 7 از اجرای اقدامات گسترده این منطقه به منظور آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو" به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: نظافت محوطه داخلی مصلی و جمع آوری نخاله و ضایعات به صورت روزانه و پاکسازی از جمله اقدامات این منطقه در مصلی امام خمینی (ره) است.

وی با اعلام این مطلب که وانت های جمع آوری پسماند خشک- کاغذ و کارتن در محل نمایشگاه مستقر خواهند شد، تصریح کرد: کارگران خدمات شهری منطقه برای نظافت مجموعه، در بخش های مختلف نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته شهردار منطقه 7 شستشو جایگاه ویژه مهمان های خارجی، معابر، المان ها و نرده های ترافیکی، رنگ آمیزی و شستشوی المان ها و جداول، لایروبی کانال ها و مسیلها، تخلیه مخازن، حفر چاه به منظور جمع آوری آب های سطحی و رسیدگی به فضای سبز از دیگر فعالیت هایی است که شهرداری منطقه در دستور کار قرار داده است.

وی در پایان یادآور شد: هماهنگی با اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت استقرار اتوبوس و تاکسی به منظور جابه جایی مسافران به میادین اصلی شهر، بهسازی و مرمت تابلو های معابر اطراف مصلی امام خمینی (ره)، لکه گیری آسفالت، خط کشی معابر اصلی از دیگر فعالیت هایی است که توسط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) در منطقه 7 برای برگزاری نمایشگاه کتاب

آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) در منطقه 7 برای برگزاری نمایشگاه کتاب