مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 09:462018-04-17اقتصادي

سرمایه گذاری خارجی یک میلیارد و 320 میلیون دلاری در هرمزگان


رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری هرمزگان با اشاره به تصویب و تایید 7 طرح سرمایه گذاری خارجی طی سال 96 در استان، ارزش این سرمایه گذاری را یک میلیارد و 320 میلیون دلار عنوان کرد.

- نوشین معلمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به رسالت اصلی مرکز خدمات سرمایه گذاری هرمزگان اظهار داشت: شناسایی و معرفی توانمندی ها، مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری استان، اطلاع رسانی، ارائه مشورت های لازم، هماهنگی و پیگیری مستمر امور اجرایی متقاضیان سرمایه گذاری و هرگونه امور مربوط به اخذ مجوزهای سرمایه گذاری خارجی از سازمان سرمایه گذاری نیز بر عهده این مرکز است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال 96 تعداد 7 طرح سرمایه گذاری خارجی در هرمزگان تایید و تصویب شد، افزود: برای اجرای این تعداد طرح به میزان یک میلیارد و 320 میلیون دلار سرمایه گذاری انجام شده است.

رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان از اجرای طرح احداث نیروگاه یک هزار و 400 مگاواتی بخار با سرمایه گذاری کشور روسیه به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون دلار به عنوان بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی استان در سال 96 یاد کرد و بیان داشت: این مرکز وظیفه حمایت، تسهیل و تسریع امور مربوط به سرمایه گذاری در استان را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری خارجی یک میلیارد و 320 میلیون دلاری در هرمزگان

سرمایه گذاری خارجی یک میلیارد و 320 میلیون دلاری در هرمزگان