مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 09:262018-04-17اقتصادي

کارت ملی هوشمند تا پایان امسال کاربردی تر می شود


مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: کارت ملی نمونه قدیم تا پایان خرداد اعتبار دارد، همچنین دولت کاربردی شدن کارت ملی هوشمند را تا پایان امسال تمدید کرده است و تا این زمان سازمان ثبت احوال مهلت دارد کارت های ملی هوشمند را کاربردی کند.

- حسین غفرانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با مدت زمان اعتبار کارت های ملی قدیم اظهار داشت: کارت ملی نمونه قدیم تا پایان خرداد اعتبار دارد، همچنین دولت کاربردی شدن کارت ملی هوشمند را تا پایان امسال تمدید کرده است و تا این زمان سازمان ثبت احوال مهلت دارد کارت های ملی هوشمند را کاربردی کند.

وی با اشاره به این که هنوز 37 درصد از جمعیت استان کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند در رابطه با مشکلات نوبت دهی در سامانه سازمان ثبت احوال، افزود: در پایان سال گذشته ما در سامانه با مشکل مواجه شدیم که تغییر ورژن دادند و مشکل سامانه را حل کردند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان خاطرنشان کرد: یک سری مشکلاتی که به صورت طبیعی برای هر پدیده نوظهور و جدیدی پیش می آید برای این سامانه هم پیش آمده بود که مرتب در حال اصلاح بوده و الآن به نقطه پایانی اصلاح آن رسیده است.

وی با بیان این که تقریباً در بخش های مختلفی در استان ها و استان ما هم مشکل سامانه حل شده است، مطرح کرد: گاهی مشاهده شده که یکی از دفاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت ملی هوشمند تا پایان امسال کاربردی تر می شود

کارت ملی هوشمند تا پایان امسال کاربردی تر می شود