مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 08:562018-04-17ورزشي

خبر خوب برای فوتبال ایران؛ رحمتی و بیرانوند رکوردداران کلین شیت آسیایی


در حالی هفته ششم لیگ قهرمانی آسیا برای گروه های سوم و چهارم با صدرنشینی سرخابی های تهران به پایان رسید که دروازه بانان این دو تیم به رکورد های جالبی دست یافتند.

- خبر خوب برای فوتبال ایران؛ رحمتی و بیرانوند رکوردداران کلین شیت آسیایی " در حالی هفته ششم لیگ قهرمانی آسیا برای گروه های سوم و چهارم با صدرنشینی سرخابی ها به پایان رسید که دروازه بانان این دو تیم به رکورد های جالبی دست یافتند.

به گزار گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخابی های تهران در دیدارهایی که سرگروهی آنها در گروه های سوم و چهارم در گروی پیروزی در آن بود توانستند با شایستگی حریفان خود را با نتیجه مشابه یک بر صفر در تهران و کویت مغلوب کرده تا بعنوان تیم نخست گروه راهی مرحله بعدی مسابقات شوند.

دو تیم در حالی توانستند السد و الهلال را مغلوب کنند که دروازه آنها با حضور بیرانوند و رحمتی باز نشد تا بازی های مرحله گروهی آنها با کلین شیت به پایان برسد.

این کلین شیت ها باعث شد تا رکوردهای جالبی برای دروازه بان های دو تیم رقم بخورد.

علیرضا بیرانوند با بسته نگاه داشتن دروازه اش در مقابل یاران ژاوی پنجمین کلین شیت پی درپی خود را در مرحله گروهی این مسابقات ثبت کرد تا نه تنها پرسپولیس با 3 گل خورده به همراه الاهلی عربستان دارای بهترین خط دفاعی این مسابقات باشد، بلکه خود بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای فوتبال ایران؛ رحمتی و بیرانوند رکوردداران کلین شیت آسیایی

خبر خوب برای فوتبال ایران؛ رحمتی و بیرانوند رکوردداران کلین شیت آسیایی