مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 07:562018-04-17دانش

دانشگاه وظیفه تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی را بر عهده دارد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دانشگاه وظیفه تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی را بر عهده دارد گفت: موفقیت و سربلندی دانشگاه بدون مشورت، - همکاری و همفکری امکان پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد آذین، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که در شورای اساتید دانشکده فنی و مهندسی واحد اصفهان هدف از برگزاری این جلسه را استفاده از نظرات استادان در پیشرفت و پیشبرد اهداف دانشگاه و دانشکده فنی و مهندسی دانست و افزود: شورای مشورتی استادان در دستور کار هیأت رییسه دانشگاه قرار گرفته و ایده ها، طرح ها و نظرات شما استادان گرامی به عنوان نماد جامعه فرهیختگی زمینه پیشرفت اهداف دانشگاه را فراهم می سازد.

آذین با اشاره به تحول ماهیتی دانشگاه در دنیا، خاطرنشان کرد: دانشگاه امروز و دانشگاه نسل سوم، دانشگاه کارآفرین است و باید تلاش کنیم تا دانشگاه از آموزش محور به کارآفرین بدل شود و با تبدیل علم به ثروت زمینه برای درآمدزایی و اشتغال فارغ التحصیلان فراهم شود.

وی عنوان کرد: استادان الگوی دانشجویان هستند و دانشگاه به عنوان خانه دوم دانشجویان وظیفه تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی را بر عهده دارد از این رو حسن رفتار و توجه شما استادان به دانشجویان سبب تربیت نسلی آینده ساز و نخبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه وظیفه تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی را بر عهده دارد

دانشگاه وظیفه تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی را بر عهده دارد