مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 07:562018-04-17بين الملل

انتقاد صدر از اتهام های بی اساس علیه ایران در نشست سعودی


رهبر جریان «صدر» در عراق از بیانیه پایانی بیست و نهمین نشست سران اتحادیه عرب، که در آن ادعا ها و اتهام های بی اساسی علیه ایران مطرح شده، به شدت انتقاد کرده است.

- " رهبر جریان صدر در عراق از بیانیه پایانی بیست و نهمین نشست سران اتحادیه عرب، که در آن ادعا ها و اتهام های بی اساسی علیه ایران مطرح شده، به شدت انتقاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، مقتدی صدر رهبر جریان صدر، از نشست اخیر اتحادیه عرب، که یکشنبه در شهر ظهران عربستان برگزار شد، انتقاد کرد.

مقتدی صدر در اشاره به بیانیه پایانی نشست سران اتحادیه عرب، که نوک پیکان حملات را علیه ایران نشانه رفت، اظهار داشت: بیست و نهمین نشست سران اتحادیه عرب در حالی در شهر ظهران عربستان به کار خود پایان داد که هیزم در آتش افکند و تمام اهتمام خود را به نزاع و درگیری با جمهوری اسلامی ایران متمرکز کرد که این امری خالی از درگیری های طایفه ای میان دو کشور نیست.

صدر متذکر شد: این امر، بحران سیاسی را تشدید خواهد که موجب افزایش رنج و درد ملت ها خواهد شد.

طبق این گزارش، در بیانیه پایانی نشست سران اتحادیه عرب با این ادعا که ایران از نیرو های یمنی حمایت می کند، حملات موشکی نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن به عربستان به شدت محکوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد صدر از اتهام های بی اساس علیه ایران در نشست سعودی

انتقاد صدر از اتهام های بی اساس علیه ایران در نشست سعودی