مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 02:512018-04-16سياسي

ظریف: کشورهای همسایه بهترین بازار را برای تولیدات ایرانی دارند


وزیر امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: اگر بدنبال حمایت از کالای ایرانی هستیم، کشورهای همسایه مهمترین بازارها را برای تولیدات داخلی ما دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشومان در جمع اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، کارکنان ارگانهای ایرانی مستقر در تاجیکستان و خانواده های آنها با اشاره به نقش مهم کارکنان نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به ویژه کشور هم زبان و هم فرهنگ تاجیکستان، اظهار داشت: با تاجیکستان سابقه تاریخی، زبان و فرهنگ مشترک داریم و علقه های فرهنگی و تاریخی به روابط دو کشور ویژگی خاصی بخشیده است که در نتیجه نقش کارکنان نمایندگی را در حفظ و گسترش روابط و دوستی ها با ملت و دولت تاجیکستان ویژه ساخته است.

وی افزود: دولت و مردم تاجیکستان برادران، همزبان و هم دینان ما هستند؛ بنابراین روابط با آنها از حساسیت زیادی برخوردار است.

وزیر امور خارجه کشورمان با ابراز امیدواری نسبت به گسترش روابط ایران و تاجیکستان، تاکید کرد: همکاریهای اقتصادی دو کشور حوزه مهمی است و اگر بدنبال حمایت از کالای ایرانی هستیم، کشورهای همسایه مهمترین بازارها را برای تولیدات داخلی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: کشورهای همسایه بهترین بازار را برای تولیدات ایرانی دارند

ظریف: کشورهای همسایه بهترین بازار را برای تولیدات ایرانی دارند