مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 00:352018-04-16اقتصادي

قیمت گذاری "دارو" و "تجهیزات پزشکی" در اختیار بازار نیست / بابت دارو نگرانی نداریم


سخنگوی سازمان غذا و دارو با تاکید بر این که قیمت گذاری در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در اختیار بازار نیست، گفت: از گذشته هم روال بر این بوده که سازمان غذا و دارو از طریق کمیسیون قیمت گذاری نسبت به تعیین قیمت دارو اقدام کرده و کلیه موارد قیمت گذاری در حیطه اختیارات این سازمان است.

- قیمت گذاری "دارو" و "تجهیزات پزشکی" در اختیار بازار نیست / بابت دارو نگرانی نداریم سخنگوی سازمان غذا و دارو با تاکید بر این که قیمت گذاری در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در اختیار بازار نیست، گفت: از گذشته هم روال بر این بوده که سازمان غذا و دارو از طریق کمیسیون قیمت گذاری نسبت به تعیین قیمت دارو اقدام کرده و کلیه موارد قیمت گذاری در حیطه اختیارات این سازمان است.

دکتر کیانوش جهانپور در گفت وگو با ایسنا، درباره نوسانات اخیر بازار ارز و تاثیر آن بر حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: در صورتیکه مردم با مواردی مبنی بر نایاب بودن یا کمبود دارو مواجه شدند و یا اگر حس کردند داروخانه ای داروی مورد نظرشان را در اختیارشان قرار نمی دهد، با سامانه تلفنی 190 که در سراسر کشور پاسخگوست، تماس بگیرند.

همکاران ما در این سامانه ابتدا افراد را راهنمایی می کند که دارویشان را از کجا تهیه کنند و در مرحله دوم هم اگر گزارشی مبنی بر تخلف وجود داشت، قطعا پیگیری شده و با متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گذاری "دارو" و "تجهیزات پزشکی" در اختیار بازار نیست / بابت دارو نگرانی نداریم

قیمت گذاری "دارو" و "تجهیزات پزشکی" در اختیار بازار نیست / بابت دارو نگرانی نداریم