مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 00:062018-04-16اقتصادي

پربحث ترین خبرهای دیروز خبرگزاری فارس


فیلم/ چرا تلگرام در کشورهای مختلف محدود شد؟ فاجعه اقتصادی با ارز مجازی گرام، مأموریت چه بود؟، رونمایی از هدایای ایران به حریفان جام جهانی و برخوردهای سیاسی با اکران به وقت شام و لغو نمایش آن در برخی دانشگاه ها پربحث ترین خبرهای دیروز خبرگزاری فارس بود.

- پربحث ترین اخبار دیروز (27 فروردین) با اوج گرفتن اخباری مبنی بر فیلتر شدن تلگرام در کشور، باید دانست که چرا کشورهای مختلف به سمت محدود کردن این پیام رسان می روند.

فیلم/ فاجعه اقتصادی با ارز مجازی گرام / خروج میلیاردها دلار ارز از کشور در ازای ورود هیچ و پوچ!" ارز مجازی گرام که توسط پیام رسان تلگرام عرضه خواهد شد، چه فاجعه هایی برای اقتصاد کشورها به وجود می آورد؟ اگر می خواهید به پاسخ این سوال برسید، ویدئوی 3.

5 دقیقه ای ما را ببینید.

مأموریت چه بود؟" ایران حدود یک ماه مانده به موعد تصمیم گیری ترامپ درباره برجام بیش از هر وقت دیگر نیاز به استدلالی قاطع داشت که نشان بدهد غرب یک طرف صالح برای مذاکره منطقه ای یا موشکی نیست و اکنون به لطف حماقت ترامپ، جاه طلبی مکرون و نادانی ترزا می آن استدلال را در اختیار دارد.

رونمایی از 3 تخته فرش ایرانی برای هدیه به کاپیتان های اسپانیا، پرتغال و مراکش+تصاویر" فدراسیون فوتبال سه تخته فرش ایرانی را که برای اهدا به کاپیتان های تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین خبرهای دیروز خبرگزاری فارس

پربحث ترین خبرهای دیروز خبرگزاری فارس