مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 15:262018-04-16بين الملل

93 درصد کودکان 3 ساله فرانسوی به مدرسه می روند


به نوشته روزنامه لوموند، 93 درصد کودکان 3 ساله در فرانسه به مدرسه می روند، البته این رقم در بعضی از مناطق دور افتاده پایین تر است.

- به نوشته روزنامه لوموند، 93 درصد کودکان 3 ساله در فرانسه به مدرسه می روند، ولی این رقم در بعضی از مناطق دور افتاده پایین تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، به نوشته روزنامه لوموند، 93 درصد کودکان 3 ساله در فرانسه به مدرسه می روند، ولی این رقم در بعضی از مناطق دور افتاده پایین تر است.

امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه با اعلام اصلاحاتی در نظام آموزشی این کشور، از کاهش سن آغاز مدرسه به سه سالگی خبر داد و اعلام کرد: این قانون از ابتدای سال تحصیلی جدید به اجرا ر می آید.

به نظر می رسد، حضور در دوره های آموزش پیش دبستانی در کشور فرانسه اختیاری و رایگان است و تا پیش از این برای آموزش کودکان رده های سنی 3 تا 5 سال در نظر گرفته شده بود.

آن دسته از کودکانی که تا روز اول آموزش پیش دبستانی به سن 2 سالگی رسیده باشند، پذیرش می شوند و پس از مدتی آموزش در دوره پیش دبستانی، از ابتدای سه سالگی وارد فضای آموزشی دبستان می شوند.

به گفته مقامات، هدف غایی وزارت آموزش و پرورش، پژوهش و فن آوری فرانسه از کاهش سن ورود به مدرسه، ارتقای توانمندی های کودکان در جهت شکل دهی به شخصیت اجتماعی آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 درصد کودکان 3 ساله فرانسوی به مدرسه می روند

93 درصد کودکان 3 ساله فرانسوی به مدرسه می روند