مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 14:562018-04-16فرهنگي

آلفرد یعقوب زاده با عکس هایش از فلسطین به جشنواره فجر می آید


همزمان با آغاز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نمایشگاهی از عکس های آلفرد یعقوب زاده که طی سه دهه از فلسطین عکاسی شده است، با حضور وی برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سیف الله صمدیان مدیر رویدادهای ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به جزییات برگزاری نمایشگاه عکس های آلفرد یعقوب زاده در جشنواره بیان کرد: در بخش نمایشگاهی رویدادهای ویژه جشنواره جهانی فیلم فجر و با توجه به حوادث جاری در سرزمین های اشغالی که این روزها شدت گرفته است، نمایشگاهی از عکس های آلفرد یعقوب زاده در تهران برگزار می شود.

وی توضیح داد: این نمایشگاه به عنوان رویداد جنبی بخش زیتون های زخمی این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر که روی نمایش فیلم های مهم از کارگردان های جهان با موضوع سرزمین های اشغالی تمرکز دارد، تدارک دیده شده است.

به گفته صمدیان، آلفرد یعقوب زاده عکاس ایرانی ساکن پاریس، طی بیست وهشت سال ـ از نخستین قیام انتفاضه در 1987 تا قیام سال 2015ـ تصاویری از سرزمین های اشغالی ثبت کرده که نمایشگاه حاضر، منتخبی از ده ها هزار فریم عکس گرفته شده در طی این دوره زمانی است.

مدیر رویدادهای ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پایان با اشاره به اینکه عکس های یعقوب زاده، به موضوعاتی همچون سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلفرد یعقوب زاده با عکس هایش از فلسطین به جشنواره فجر می آید

آلفرد یعقوب زاده با عکس هایش از فلسطین به جشنواره فجر می آید