مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 14:102018-04-16بين الملل

دبیرکل ناتو: حمله به سوریه پیامی شفاف به ایران، روسیه و اسد بود


در پی ادعاهای غرب و آمریکا مبنی بر استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی در این کشور دبیرکل ناتو گفت که حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه پیامی شفاف به مسکو، - تهران و دمشق بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیترپرس، جیمز استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز دوشنبه در گفت وگو با یک شبکه تلویزیونی ترکیه تاکید کرد: حمله به سوریه پیامی شفاف به بشار اسد، رییس جمهور این کشور، روسیه و ایران مبنی بر این بود که استفاده از تسلیحات شیمیایی قابل قبول نیست و متحدان ناتو ساکت نخواهند ماند.

استولتنبرگ که به منظور دیدار با رییس جمهور و دیگر مقامات ترکیه به این کشور سفر کرده است، در ادامه مدعی شد که حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه ظرفیت های دولت سوریه برای انجام یک حمله شیمیایی جدید را کاهش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته غرب و آمریکا با مطرح کردن یک سناریوی ادعایی درباره حمله شیمیایی به شهر دوما در غوطه شرقی ادعا کردند که بشار اسد، رییس جمهور سوریه مسئول استفاده از تسلیحات شیمیایی در این حمله است و ایران و روسیه نیز به دلیل حمایت از اسد مقصر هستند.

در پی این ادعاها، آمریکا، انگلیس و فرانسه روز شنبه به بهانه از بین بردن تسلیحات شیمیایی در سوریه دست به حمله علیه این کشور زدند که ادعا می شود در آن هیچ شهروند یا نظامی سوری آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل ناتو: حمله به سوریه پیامی شفاف به ایران، روسیه و اسد بود

دبیرکل ناتو: حمله به سوریه پیامی شفاف به ایران، روسیه و اسد بود