مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 14:102018-04-16اقتصادي

پیش بینی 10 ساله برای مقاوم سازی واحدهای روستایی قزوین


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اعلام اینکه 50 درصد واحدهای روستایی استان مقاوم نیستند، خاطرنشان کرد: قزوین در مقاوم سازی جزو 10 استان برتر کشور است و پیش بینی می شود مقاوم سازی واحدهای روستایی استان 10 سال به طول انجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه عمران روستایی، تهیه و اجرای طرح هادی، صدور اسناد مالکیت و واگذاری زمین فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان قزوین از بدو فعالیت خدمات شایانی را ارائه کرده است، ادامه داد: مقاوم سازی نیاز به ترویج فرهنگ سازی به ویژه در مناطق روستایی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین عنوان کرد: طی سه سال اخیر تلاش شده در حوزه مسکن شهری بیشتر فعالیت کنیم و با توجه به تفاهم نامه منعقدشده با اوقاف و امور خیریه و شهرداری اقبالیه تا نیمه شعبان 225 واحد مسکونی با 45 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حوزه مقاوم سازی در اواخر سال 96 میزان تسهیلات مقاوم سازی از 18 به 25 میلیون تومان افزایش یافت که منتظر ابلاغ آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 10 ساله برای مقاوم سازی واحدهای روستایی قزوین

پیش بینی 10 ساله برای مقاوم سازی واحدهای روستایی قزوین