مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 13:252018-04-16بين الملل

جانسون: جنگ سوریه ادامه می یابد/صبر جهان درباره "حملات شیمیایی" سرآمده است


وزیر خارجه انگلیس در سخنانی مدعی شد، حملاتی که با هماهنگی ایالات متحده و فرانسه در سوریه انجام شد، برای انگلیس و جهان اقدامی صحیح بوده است.

- جانسون: جنگ سوریه ادامه می یابد/صبر جهان درباره "حملات شیمیایی" سرآمده است وزیر خارجه انگلیس در سخنانی مدعی شد، حملاتی که با هماهنگی ایالات متحده و فرانسه در سوریه انجام شد، برای انگلیس و جهان اقدامی صحیح بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا تاکید کرد، این تلاشی برای تغییر روند تحولات جنگ سوریه یا تغییر رژیم نبوده است و جنگ سوریه به جهات بسیاری به روشی وحشتناک و نادرست ادامه خواهد یافت.

بوریس جانسون همچنین مدعی شد: اما این جهان است که می گوید استفاده از تسلیحات شیمیایی بس است و نابودی تابویی که برای 100 سال پا بر جای بوده در دوران بشار اسد بسیار جلو رفته است.

وی در عین حال اظهار داشت، حملات هوایی روشن کرد که جهان صبرش را در قبال حملات شیمیایی از دست داده است.

ترزا می، نخست وزیر انگلیس امروز دوشنبه با سوالات نمایندگان مجلس عوام بابت حملات هوایی به سوریه مواجه می شود و این در حالی است که حزب اپوزیسیون کارگر مشروعیت این بمباران ها را زیر سوال برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون: جنگ سوریه ادامه می یابد/صبر جهان درباره "حملات شیمیایی" سرآمده است

جانسون: جنگ سوریه ادامه می یابد/صبر جهان درباره "حملات شیمیایی" سرآمده است