مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 12:402018-04-16اجتماعي

آیا آتش سوزی های باغات تفت عمدی است؟


شهردار باغشهر تفت در رابطه با افزایش آتش سوزی ها در باغات این شهر، تاکید کرد: در صورتی که مالکان باغ های شهرستان بنا بر هر دلیلی اقدام به آتش زدن عمدی و خشک کردن درختان و قطع آنها برای اقدام به تغییر کاربری و تفکیک اراضی باغات بدون مجوز کنند، - ملک مذکور به تملک شهرداری برای استفاده عمومی درخواهد آمد.

تفت با 5846 هکتار مساحت، ییلاقی ترین شهرستان استان کویری یزد است به نحوی که از آن به عنوان باغ شهر یاد می کنند و اکثر خانه های اهالی این شهر در کنار باغات واقع شده اند.

البته تعدد باغات این شهر نیز باعث شده تا آب و هوای متفاوت از دیگر شهرهای استان را در این باغشهر شاهد باشیم و با توجه به نزدیکی آن به مرکز استان، حتی برخی از یزدی ها اقامت در این شهرستان را جایگزین زندگی در مرکز پرازدحام و پرآلاینده استان کرده اند.

این در حالی است که این اواخر به کرات شاهد بروز آتش سوزی هایی در باغات این شهر بنا به هر دلیلی اعم از عمدی یا غیرعمدی هستیم ولی به نظر تاکنون بجز خاموش کردن این آتش سوزی ها، اقدام پیشگیرانه ای در این باره صورت نگرفته است .

سیدمصطفی فاطمی، شهردار تفت به دنبال افزایش آتش سوزی های باغات این شهر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال بروز خشکسالی های متوالی در استان، بسیاری از باغات شهرستان نیز متاثر و درختان آنها خشک شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا آتش سوزی های باغات تفت عمدی است؟

آیا آتش سوزی های باغات تفت عمدی است؟