مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 12:402018-04-16بين الملل

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم حمله موشکی به سوریه را محکوم کردند


مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طی بیانیه ای جنایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی در حمله موشکی به سوریه را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است : آمریکای جهان خوار همراه با انگلیس و فرانسه مستکبر با حملات گسترده موشکی به کشور اسلامی سوریه در روز مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه و آله اوج دشمنی و خصومت خود را نسبت به امت اسلامی به نمایش گذاشتند و یک بار دیگر ثابت کردند که جنایتکاران جنگی اند.

تاسف بارتر هم صدایی و هم دستی برخی از کشورهای مدعی اسلام از جمله عربستان سعودی و قطر است که از این جنایت استقبال کرده و موجی از تنفر را در میان امت اسلامی به وجود آوردند.

جهانیان بدانند کمک ایران به دولت و مردم مظلوم سوریه و پرپر شدن بهترین جوان های وطن نه از باب توسعه طلبی بلکه امتثال فرمان راهبردی امیرالمومنین علی علیه السلام است که فرمود: کونالظالم خصما وللمظلوم عونا این جنایت جنگی، یک بار دیگر خطای راهبردی دنیای فردا، دنیای مذاکرات است نه موشک را نمایان ساخت و لزوم عمل به دستور قرآن واعدوا لهم مستطعتم من قوه را آشکار ساخت.

ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکومیت شدید جنایات آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسراییل و آل سعود حمایت قاطعانه خود را از سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم حمله موشکی به سوریه را محکوم کردند

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم حمله موشکی به سوریه را محکوم کردند